fredag 2 mars 2018

Nu ska jag vara självkritisk och realistisk... Börjar om på nytt!



Jag har ägnat en del av denna kvällen åt självrannsakan och kom under denna process ihåg min "gamla" blogg. Så jag tog mig en titt på den och gick igenom alla mina gamla inlägg. Det är både pinsamt och inspirerande att se hur entusiastisk och passionerad jag var. Det känns verkligen som en svetslåga som brann starkt och intensivt, lite för starkt kanske. Så starkt och ivrig att en del av planerna inte blev carried out... Jag kunde skriva "nästa inlägg ska jag förklara det här konceptet", och så kunde nästa inlägg handla om nåt heeelt annat :).

Missförstå mig inte, jag är fortfarande driven och har mina drömmar och planer. Det känns bara som att jag har blivit mindre passionerad, mer realistisk... Vilket är sorgligt att säga på ett sätt, men jag är evig optimist. Jag tror att en del av det är min fokus och intresse på/i samhällsutvecklingen, och att jag blivit äldre kanske... Men jag ska vända trenden, passionen ska tillbaka :).

Jag ska ändra om namnet på bloggen och lite andra grejer och starta om på nytt :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar